Skip to main content

long time no post


Käisin Pääsküla rabas kondamas täna...

Pole siia tükk aega miskit kirja saanud ja täna bloggerit avades jäin hetkeks mõttesse, et kirjutaks hoopis oma avalikku blogisse, kuhu ma pole ligi aasta silpigi kirja pannud, kuid otsustasin siiski siia kirjutada. Jällegi põhjuseks see, et tahan (rohkem) endale kirjutada. Seal blogis ma tean, et see jõuab täpselt nii ja nii paljude inimeste news feed'i ja olgugi, et see blogi pole siin täiesti tundmatu, siis päris uut blogi ma ka nüüd tegema jälle ei viitsi (võib-olla).

Vahepeal olen otsustanud, et ülikooli ma ei lähe. Vähemalt mitte veel - aega on selle kiire asjaga. Mu lõpuklassi praktiliseks tööks on laias laastus inimeste unistuste ja õnnetunde uurimine ja see pani mind mõtlema, et ega see raamatupidamine pole kunagi olnud minu suurim unistus. Ma pole ju lapsest saadik oma silme ette mananud, kuidas ma numbreid kokku löön. Nüri töö. Jah, mulle meeldivad tegelikult numbrid ja matemaatika. Aga see ei tähenda, et ma pean kohe raamatupidamist õppima minema. Sisimas tahan ma ju kirjutada. Ülikool pole mulle üldse nii oluline. Vahepeal sattusin ma lausa segadusse, kuna ei saanud enam aru, kas ma tõesti tahan ülikooli minna või tahan ma seda pelgat seetõttu, et paljud inimesed minu ümber sisendavad seda mulle. Lõpuks mõtlesin ma selle välja, et ma siiski ise nii väga sinna minna ei taha ja seega võtsin ma vastu otsuse, et kavatsen tegeleda kirjutamisega. Järgmine suvi, kui kool läbi saab, rügan roppu kanti tööd teha, et sügisel ennast täiesti vabaks kõigest võtta ja maale ca neljaks kuuks elama minna. Võtangi oma kümme asja ja kaks kassi kaasa ja lähen lihtsalt kirjutama. Kuidagi viisi on mul igatahes tarvis see raamat lõpuni kirjutada. Iseasi muidugi, kui maakodu selleks hetkeks juba maha müüdud on, siis on vähe kehvasti. Maja iidamast-aadamast müügis juba, aga nüüd tuli lampi mingi soovija. Tegelikult iseenesest ostku ära siis. Küll leiab mingi muu võimaluse veel. Kuigi oma kohas oleks ikkagi mugavam.

Teine võimalus oleks see, et ma pakun ennast kellelegi nö majavalvuriks. Noh, et sügisel, kui grillhooaeg läbi on, elan kellegi maamajas, hoian seda korras ja samas oleks see ka heaks kaitseks varaste eest. Selle variandiga võib aga probleemiks tulla kasside olemasolu. Ja kaasa ma ju ometi pean nad võtma - ja tahaks ka ju. Esiteks olen ma nendega harjunud juba ja teiseks... ma tahaks nii väga näha, kuidas nad maal ringi kalpsavad. Their happiness is my happiness.

Vahepeal tuli juba idee, et ostan omale karavani (või soojaku). Uut ei tahakski nii väga, aga tule taevas appi, kui rõvedad need odavad seest on. Minu idee küll oligi selline, et ostaks megaodava hinnaga, kisuks seest kõik välja ja putitaks odavalt normaalsesse seisukorda. Minu pärast ei pea see asi isegi sõidukõlbeline olema. Hea tahtmise juures leiaks mõne võimaluse, kuidas see punktist A punkti B teleporteerida. Peaasi, et vihma kannatab ja noh... dušš koos wc'ga võiks ka nagu funktsioneeriv olla. Aga reaalselt - kui ma neid pooletuhandeeuroseid haagissuvilaid netist vaatasin, siis oleksin ma äärepealt omale pihku oksendanud, sest see oli tõesti kohutav. Mul on jube allergia sellise tülgastava ''pasa'' vastu. A'la, kus asjad juba kopitavad ja kõik hallitab ja vamm on sees jnejnejne. Õudne. Muidu ma otseselt mingi papist plika ei ole - teed käed mustaks, pesed ära, elu on lill. Aga sealt maalt on minu piir. Isegi kui ma selle suudaks ilusaks teha, siis sellel kohal on nagu mälusse salvestatud see õudus ja ma tunnen seda selle auras. Samas kasvõi natukene korralikuma haagise peale mul rahakott hetkel ei hakka, tee või tina. Kes teab... ehk ma ületan oma taluvuspiire ja teen selle siiski ära. Elame, näeme.




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sul linnas alla soti sees? Mingi imelik oled vä?

Ma olen kodus. Ja ma pole tahtnud ELUSEES rohkem kodus olla kui praegu. Sõbranna kutsus mind eelmine nädal kiirendusele. Mõtlesin ja mõtlesin, aga lõpuks siiski ei läinud. Juba sellepärast, et eelmine nädal kuulasin ma Youtube'ist '' How to save a life 'i'' ja kui ma neid kommentaare lugesin, siis oli see vaatepilt päris kurb. Üks kutt kirjutas, kuidas ta parim sõber kukkus lihtsalt kooli spordiväljakul tema kõrval kokku ja suri seal samas ta käte vahel ära. Viimane laul, mille see surnud poiss omale telefoni tõmbas oli just see laul. Nad otsustasid seda lasta tema matustel ja mitmed ta sõbrad lasid endale hiljem tema mälestuseks tätoveerida lause ''How to save a life'' . Ja seal ma olin... minu viimane allatõmmatud lugu telefonis on täpselt samamoodi see sama lugu. Seega ma ütlesin, et mõni teine kord. Täna kutsus ta mind siis uuesti kaasa... ja ma läksin. Juba esimese paarisaja meetri jooksul, kui ma nende autos olin, hakkasin ma oma otsuses s

That, my ladies and gentlemen, is the prime reason I don't do internet dating - people are weird as fuck.

Tegin omale kunagi Flirticusse konto. No tegelikult tegin Tinderisse ka, aga selle panin ükskord kinni ja see jäi ka kinni. Flirticu konto sulgesin ka mingiks ajaks, aga siis tegin uuesti lahti - God knows . Kuigi ma seda siiski ei kasuta enam - telefonis seisab kusagil selle app , mida ma lahti ei tee. Las ta siis olla. Flirticul on see süsteem, et kui sa saidil tihti käid, siis näidatakse sind meestele rohkem (mõnele naisele ka võib-olla... jumal seda teab!). No ja kui ma seal üldse ei käi, siis mõne aja pärast hääbuvad kirjad üha enam, mil üks hetk ei tule enam ühtegi sõnumit. Vahel aga juhtub nii olevat, et lampi mingi vend kirjutab mulle, teen siis app 'i lahti ja peale seda tuleb laviinides kirju, sest kõik kosilased arvavad, et just nüüd on see õige aeg oma armastust või siis seksisoovi mulle avaldada. Täna kirjutas mulle üks tore noormees ühe laheda kirja, mis tärgatas minus koheselt tunde, et algus tõotab head. Kiri oli umbes-täpselt selline: ''Tahaks sinust ro

vajan uut eesmärki!!! :(

Mu tarkusehammas hakkas üleeile öösel uuesti valutama peale umbes aastast valutut perioodi. Esiteks ütlen kohe ära, et arsti juurde ma sellega enam ei lähe. Mul ei ole selleks ei raha ega tahtmist. Paar aastat tagasi ma läksin kenasti heausklikult arstile sellega ja sain pehmelt öeldes trauma sealt omale. Mõtlesin, et lähen nö konsultatsiooni, et arutada, mis sellega teha, aga arst võttis lihtsalt käärid kätte, suskas tuimestuse ära ja nülis mul igeme lahti. Õnneks teise alumise tarkusehamba kohta taipas küsida, kas teeme selle ka kohe ühe ropsuga ära, millest ma enam kui viisakalt keeldusin. Ja jumal tänatud, et keeldusin. Kui mul õhtul tuimestus üle läks, tahtsin ma sõna otseses mõttes omale kuuli pähe lasta, sest see valu oli kõige hullem valu, mida ma eales tundnud olen. See oli nagu mul oleks keel suust välja lõigatud ja lihtsalt ilma tuimestuseta vedelema jäetud. Never fucking again . Ma enne söön valuvaigisteid, kui selle uuesti läbi teen. Teiseks teemaks ongi tegelikult need