Skip to main content

That, my ladies and gentlemen, is the prime reason I don't do internet dating - people are weird as fuck.

Tegin omale kunagi Flirticusse konto. No tegelikult tegin Tinderisse ka, aga selle panin ükskord kinni ja see jäi ka kinni. Flirticu konto sulgesin ka mingiks ajaks, aga siis tegin uuesti lahti - God knows. Kuigi ma seda siiski ei kasuta enam - telefonis seisab kusagil selle app, mida ma lahti ei tee. Las ta siis olla. Flirticul on see süsteem, et kui sa saidil tihti käid, siis näidatakse sind meestele rohkem (mõnele naisele ka võib-olla... jumal seda teab!). No ja kui ma seal üldse ei käi, siis mõne aja pärast hääbuvad kirjad üha enam, mil üks hetk ei tule enam ühtegi sõnumit. Vahel aga juhtub nii olevat, et lampi mingi vend kirjutab mulle, teen siis app'i lahti ja peale seda tuleb laviinides kirju, sest kõik kosilased arvavad, et just nüüd on see õige aeg oma armastust või siis seksisoovi mulle avaldada.
Täna kirjutas mulle üks tore noormees ühe laheda kirja, mis tärgatas minus koheselt tunde, et algus tõotab head. Kiri oli umbes-täpselt selline:

''Tahaks sinust rohkem teada saada. Äkki oled nii lahke ja vastad järgmistele küsimustele? :)
noorus, elukoht, haridus, pikkus, millega meeldib tegeleda, mis parfüümi kasutad, kas töötad või õpid, oled pipar või annad kätte ka...?''

Tegelikult jumala lahe esimene kiri ju. Minus tekitas küll huvi. Tavaliselt tuleb meestelt see iganenud ''Tutvust?/tutvust soovid?/äkki tutvume?'' avapauk, mille peale ma nad sama kiirelt kui nad ''send'' vajutasid maha kannan. Sest olgem ausad. Mida kuradi päralt ma pean sellise küsimuse(?) peale vastama? Tutvume? - Jaa.. palun tutvume jah. Not gonna happen. I mean... miks mehed ei võiks kohe mingi vestlusega alustada. Mul on seal pilte - areta mingi lause sealt välja. Mul on infot/liiga vähe infot - areta sealt midagi välja. Või on siis 90% meestest tõesti nii ajuvaesed, et nad suudavad ainult lause ''Teeme tutvust?'' välja genereerida. See ausalt öeldes kõlab nagu ''teeme seksi'' ainult, et see ei ole seda. 
Anyway. Minu uus tore inimene kirjutas mulle siis sellise üpris laheda kirja (pean tunnistama, et on ka veel lahedamaid tulnud), mille peale ma mitte vastamata ei saanud jätta. Loetled kohe küsimused ritta, mida teada tahaksid, mina vastan ja siis räägime edasi. Vähemalt nii ma arvasin. Ta küsis selle seksi kohta. No ma vastasin talle umbes-täpselt midagi sellist: 

''Niisama kätte ei anna, suhtes olles olen arvatavasti ise see, kes ''küsib''.'' 

Minu arust see on okei, kui kohe seksist rääkida aga, aga, aga. Ainult mingi tasemeni. Okei, jah... sa küsid kas ma olen küla madrats või nunn - I get that, believe me!. Aga ühel hetkel peaks ikka nagu piir ette tulema. Sellel vennal ei tulnud. Kohe kui ma olin talle selle vastuse andnud, siis hakkas tulema: millal viimati kätte andsid, mitu suhet on olnud, mitme mehega sa maganud oled, kas sul üheöösuhteid on olnud, kui palju. Nagu hold your horses. WTF. Käis mulle hullult pinda, et ma talle neid asju räägiksin, sest ''ma võin teda usaldada'' ja kui küsisin, miks ma peaksin talle seda rääkima, siis jättis mulje nagu oleks ta suhtest huvitatud. Vahepeal selgitasime siiski välja, et suhet ta ei taha - I figured. Seejärel hakkas vihjama ka, et me võiksime siiski kohtuda. Nagu ''kohtuda''. Üritasin viisakalt öelda, et pidagu hoogu, aga ta ei saanud aru. Vabandas end välja, et tema arust võib ta kõigest rääkida ja ta ei usu, et ta peaks kogu aeg mõtlema, mida või kellega rääkida. Vastasin vaid, et loogiline - keegi meist ei mõtle iga sekund, mida ''võib'' rääkida, aga üldjuhul tuleb see loomulikust intelligentsist, et võõra inimese sekselu detaile välja ei hakata urgitsema. Selle peale vaene poiss vist solvus ja ütles, et ma unustaksin ära. :D Mõeldud, tehtud. 
Kusjuures me rääkisime kokku umbes tund aega. Noh ma olin lihtsalt arvutis ja kui ta kirjutas, siis vastasin. Ma ausalt ei tea, kuidas ma nii võssa sain panna, aga terve see vestlus oli kohutav. Lihtsalt kohutav. Algusest lõpuni ladus ta mulle küsimusi ritta. Normaalne inimene tavaliselt talitab pigem nii: küsib küsimuse, loeb vastuse, aretab sealt vestluse välja. Tema stiilijuhend: küsi küsimus, loe vastust, küsi uus küsimus, loe vastust - korda mustrit umbes 50 korda või kuniks sa oled oma vestluskaaslase teise eesti otsa minema peletanud. Who does that??? -.-
Oli kord mul üks tore fänn, kellele mu blogi meeldis. Hakkasime siis suhtlema ja mingi hetk oli isegi selline võimalus, et äkki meist võiks asja saada. Ei saanud. Me pidime kogu aeg kokku saama, aga tegelikult pole siiamaani saanud. Üks kord ma kusagil jutu sees mainisin, et kuu aja pärast me räägime/saame kokku/suhtleme.. what ever. Ühesõnaga midagi pidi toimuma tollest hetkest kuu aja pärast ja ta vastas, et kui ma samamoodi talle iga kord korvi annan kohtumise osas, siis ta otse loomulikult kuu aja pärast ei vaevu üldse minuga rääkimagi. Reaalsuses on lood nii, et sellest 'lubadusest'' on möödas nii ca pool aastat või nii. Ja ta siiamaani räägib minuga :D. Ja ta siiamaani tahab kokku saada. Nojah. Ühel päeval eelmisel nädalal oli mul niivõrd hea tuju, et ma lihtsalt ütlesin, et davaiks - saame siis kokku jah lähiajal. Tundus isegi täitsa tore mõte kuniks ta võttis kätte ja kirjutas mulle neljapäeval, et ma kui ma tahan, siis ma võin reede õhtul-öösel tema juurde ka hoopis minna. Why??? Miks sa seda kirjutama pidid? Kõik, mis ma vastasin oli: ei taha. Mitte midagi rohkemat. Ma juba mõtlesin, et fun - saame kokku, räägime, jalutame või lähme kusagile. Ja siis see... Call me old fashioned, aga minu arust ei oleks okei minna esimese asjana mehe korterisse. Ja veel õhtul. Ja kui ma teda kunagi varem isegi ühe silmaga näinud ei ole. Ja kui ma ei taha temaga end just ogaraks seksida - aga noh... sellele variandile peaks siis ikkagi mingi eelnev jutt aset leidma. Mitte lampi, et tule minu juurde ööseks - it makes me feel dirty. In a bad way. 

And I'm sorry Mr.C. if the last paragraph started off like I was gonna write about you... :) It wasn't was intentional.

Comments

  1. Ma juba mõtlesin, et huvitav-huvitav mis tagasisidet ma nüüd enda kohta siit saan. :D But nothing :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ma poole aasta pärast loen kuidas ma ka sinna listi satun, kui sa kohemaid lähiajal end siia ei vea! :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sul linnas alla soti sees? Mingi imelik oled vä?

Ma olen kodus. Ja ma pole tahtnud ELUSEES rohkem kodus olla kui praegu. Sõbranna kutsus mind eelmine nädal kiirendusele. Mõtlesin ja mõtlesin, aga lõpuks siiski ei läinud. Juba sellepärast, et eelmine nädal kuulasin ma Youtube'ist '' How to save a life 'i'' ja kui ma neid kommentaare lugesin, siis oli see vaatepilt päris kurb. Üks kutt kirjutas, kuidas ta parim sõber kukkus lihtsalt kooli spordiväljakul tema kõrval kokku ja suri seal samas ta käte vahel ära. Viimane laul, mille see surnud poiss omale telefoni tõmbas oli just see laul. Nad otsustasid seda lasta tema matustel ja mitmed ta sõbrad lasid endale hiljem tema mälestuseks tätoveerida lause ''How to save a life'' . Ja seal ma olin... minu viimane allatõmmatud lugu telefonis on täpselt samamoodi see sama lugu. Seega ma ütlesin, et mõni teine kord. Täna kutsus ta mind siis uuesti kaasa... ja ma läksin. Juba esimese paarisaja meetri jooksul, kui ma nende autos olin, hakkasin ma oma otsuses s

vajan uut eesmärki!!! :(

Mu tarkusehammas hakkas üleeile öösel uuesti valutama peale umbes aastast valutut perioodi. Esiteks ütlen kohe ära, et arsti juurde ma sellega enam ei lähe. Mul ei ole selleks ei raha ega tahtmist. Paar aastat tagasi ma läksin kenasti heausklikult arstile sellega ja sain pehmelt öeldes trauma sealt omale. Mõtlesin, et lähen nö konsultatsiooni, et arutada, mis sellega teha, aga arst võttis lihtsalt käärid kätte, suskas tuimestuse ära ja nülis mul igeme lahti. Õnneks teise alumise tarkusehamba kohta taipas küsida, kas teeme selle ka kohe ühe ropsuga ära, millest ma enam kui viisakalt keeldusin. Ja jumal tänatud, et keeldusin. Kui mul õhtul tuimestus üle läks, tahtsin ma sõna otseses mõttes omale kuuli pähe lasta, sest see valu oli kõige hullem valu, mida ma eales tundnud olen. See oli nagu mul oleks keel suust välja lõigatud ja lihtsalt ilma tuimestuseta vedelema jäetud. Never fucking again . Ma enne söön valuvaigisteid, kui selle uuesti läbi teen. Teiseks teemaks ongi tegelikult need