Skip to main content

kuidas viiekordistada paari päevaga kogu oma vara

Ausalt öeldes pole mul õrna aimugi, aga kui keegi oskab aidata, siis andke tuld. Minu tänase päeva missiooniks on lahendada väljakutse, kuidas vähemalt viiekordistada 8 eurot. Miks ma sellise väljakutse endale tegin ja vastu võtsin? Sest mu pangakontol seisab praeguse hetkega... täpselt 8,60€. Ma ei hakka üldse mainimagi, et käes on kuu 21. kuupäev ja mul on siiamaani selle kuu telefoniarve maksmata, mis kõikide eelduste kohaselt lükkub edasi järgmisesse kuusse, mil ma pean hankima kusagilt piisavalt raha, et see sedapuhku topeltsuuruses ära maksta. 

Kuna ma olen turvafirmas tööl, siis raha tuleb väga kaootiliselt ja seega tuli vahepeal sisse pea kolmenädalane auk, kus mul ei tulnud absoluutselt raha sisse. Kõik mu kogutud raha, mida ei olnud küll palju, aga siiski, haihtus pilkasse öhe. Järsku pidin hakkama raha peaaegu nullist tagasi kasvatama, aga sellest alates on tööd jäänud kogaueg üha vähemaks ja vähemaks, seega kui ma ühel päeval saan isegi 50 eurot, siis võite ette kujutada, kui kaua see mul käes püsib. Süüa ju tahaks ja auto tahab ka bensiini ja kaks kassi tahavad süüa. See selleks. Eile tulin ma mõttele, et läheks ikkagi oma vana töö peale tagasi, aga damn... väga ei taha ja väga ei saa nagu minna. Või noh, natuke nagu tahaks küll ja saaksin ma ka sinna tagasi, aga kuna ma tahan kindlasti hiljemalt suve alguseks sealt taas ära tulla, et turvafirmas suveüritustel raha kokku ajada, siis peaksin ma nad vastu hooaega maha jätma ja ma ei usu, et nad just kuigi õnnelikud selle üle oleksid. Päris sildu ma ka põletama ei taha hakata, et lasen lihtsalt tuimalt üle nad. Seega... postiljoniks? Ma tegelikult käisin juba Eesti Postis kohal. Kandideerisin reklaamikandjaks. Iseenesest tööajad sobivad perfolt - E, K, R umbes 15:00-21:00. Enne saan koolis käidud ja jõuan veel inimese moodi normaalsel ajal magama. Samas... see õhkkond seal on kohutav. Kõik on sellised vanad pässid või pooleluheidikud. Ma ei ole kumbki. Tahaks lihtsalt mingit lambitööd kooli kõrvale, mida poleks kahju enne suve ahju visata. Ja tegelikult on töö ka vist minu jaoks OK. Autoga reklaami laialivedu. Teen lihtsalt vaikselt omaette ära selle ja purgis. Sounds like a plan. 

Anyway... kuidas viiekordistada paari päevaga kogu oma maist vara (???). Mul on iseenesest igast kraami alles, mida saaks ja tegelikult lausa peaks müüma, sest muidu ma viskaksin need asjad lihtsalt ära, aga milleks raha minema visata. Eriti kui mul on hetkel ka raha vaja. Ma võiksin seda ju netis müüa, aga been there, done that - see ei ole tegelikult just kõige kiirem rahateenimis võimalus. Mõtled küll, et paned pildid üles ja hetk hiljem üritad kuidagi kätemere all ellu jääda, aga reaalsuses... seda kätemerd väga pole, kui sa just originaal Louis Vuitton'i 5 euroga maha ei parselda. Ja isegi kui see kätemeri peaks tulema, siis kui paljud neist on päriselt tahtjad ja kui paljud neist päriselt tahtjatest kavatseb üldse oma tehinguga lõpuni minna rääkimata siis sellest, et ta raha kohe ja kiirelt mulle üle kannaks. 
Teine probleem selle asja juures on see, et seda kraami on mul tõesti palju. Nagu väga palju. Ehk siis kujutleme ette pildi: otsin asjad kottidest välja, teen pildid, panen netti, tehakse pakkumine ja... kus KURAT see must tanktop nüüd sai siis? Selleks, et neid asju netis müüa peaksin ma tegema omale mingi süsteemi, et vajadusel ka selle topi üles leiaks. 
Kolmandaks: asjad on tükk aega kottides olnud ja seega on nad kortsus. Kui ma müün netis kortsus asja, siis võite enam kui kindlad olla, et ma satun järgmisel hetkel mingi jubedama pasarahe alla, kui kohutavaid inimesi siin maamunal ikka eksisteerida võib. Mulle ei meeldi isegi enda riideid triikida. 

Muidugi ma võiksin kraamida kõik kotid läbi, otsida üles mingi paremiku, need eraldada ja siis ainult neid hetkel müüa. Ja seejärel võiksin sama protsessi korrata. Siis leiab nagu asjad üles ka ja vb viitsin isegi triikida neid. Heh... kõlab täitsa nagu süsteem ju. And that, ladies and gentlemen, is the main reason I love blogging. Hakkad probleemist kirjutama ja lampi koorub lahti igati super lahendus. Works every time. 

Eks elu näitab kas ja kui palju ma oma pangakontot selle lühikese aja jooksul suurendada suudan, aga hetkel on mul plaan olemas. 

PS! Olen teadlik, et ''kogu maine vara'' ei tähenda ainult numbrit mu pangakontol. Usun, et saate poindile pihta küll. 

Kui kellelgi on muid võimalusi, kuidas kiirelt raha tekitada, siis olge nunnud ja sheerige. Seksipakkumisi paluks mitte teha, kuid muu sobib. 

Comments

Popular posts from this blog

Sul linnas alla soti sees? Mingi imelik oled vä?

Ma olen kodus. Ja ma pole tahtnud ELUSEES rohkem kodus olla kui praegu. Sõbranna kutsus mind eelmine nädal kiirendusele. Mõtlesin ja mõtlesin, aga lõpuks siiski ei läinud. Juba sellepärast, et eelmine nädal kuulasin ma Youtube'ist '' How to save a life 'i'' ja kui ma neid kommentaare lugesin, siis oli see vaatepilt päris kurb. Üks kutt kirjutas, kuidas ta parim sõber kukkus lihtsalt kooli spordiväljakul tema kõrval kokku ja suri seal samas ta käte vahel ära. Viimane laul, mille see surnud poiss omale telefoni tõmbas oli just see laul. Nad otsustasid seda lasta tema matustel ja mitmed ta sõbrad lasid endale hiljem tema mälestuseks tätoveerida lause ''How to save a life'' . Ja seal ma olin... minu viimane allatõmmatud lugu telefonis on täpselt samamoodi see sama lugu. Seega ma ütlesin, et mõni teine kord. Täna kutsus ta mind siis uuesti kaasa... ja ma läksin. Juba esimese paarisaja meetri jooksul, kui ma nende autos olin, hakkasin ma oma otsuses s

That, my ladies and gentlemen, is the prime reason I don't do internet dating - people are weird as fuck.

Tegin omale kunagi Flirticusse konto. No tegelikult tegin Tinderisse ka, aga selle panin ükskord kinni ja see jäi ka kinni. Flirticu konto sulgesin ka mingiks ajaks, aga siis tegin uuesti lahti - God knows . Kuigi ma seda siiski ei kasuta enam - telefonis seisab kusagil selle app , mida ma lahti ei tee. Las ta siis olla. Flirticul on see süsteem, et kui sa saidil tihti käid, siis näidatakse sind meestele rohkem (mõnele naisele ka võib-olla... jumal seda teab!). No ja kui ma seal üldse ei käi, siis mõne aja pärast hääbuvad kirjad üha enam, mil üks hetk ei tule enam ühtegi sõnumit. Vahel aga juhtub nii olevat, et lampi mingi vend kirjutab mulle, teen siis app 'i lahti ja peale seda tuleb laviinides kirju, sest kõik kosilased arvavad, et just nüüd on see õige aeg oma armastust või siis seksisoovi mulle avaldada. Täna kirjutas mulle üks tore noormees ühe laheda kirja, mis tärgatas minus koheselt tunde, et algus tõotab head. Kiri oli umbes-täpselt selline: ''Tahaks sinust ro

vajan uut eesmärki!!! :(

Mu tarkusehammas hakkas üleeile öösel uuesti valutama peale umbes aastast valutut perioodi. Esiteks ütlen kohe ära, et arsti juurde ma sellega enam ei lähe. Mul ei ole selleks ei raha ega tahtmist. Paar aastat tagasi ma läksin kenasti heausklikult arstile sellega ja sain pehmelt öeldes trauma sealt omale. Mõtlesin, et lähen nö konsultatsiooni, et arutada, mis sellega teha, aga arst võttis lihtsalt käärid kätte, suskas tuimestuse ära ja nülis mul igeme lahti. Õnneks teise alumise tarkusehamba kohta taipas küsida, kas teeme selle ka kohe ühe ropsuga ära, millest ma enam kui viisakalt keeldusin. Ja jumal tänatud, et keeldusin. Kui mul õhtul tuimestus üle läks, tahtsin ma sõna otseses mõttes omale kuuli pähe lasta, sest see valu oli kõige hullem valu, mida ma eales tundnud olen. See oli nagu mul oleks keel suust välja lõigatud ja lihtsalt ilma tuimestuseta vedelema jäetud. Never fucking again . Ma enne söön valuvaigisteid, kui selle uuesti läbi teen. Teiseks teemaks ongi tegelikult need