Skip to main content

söömine vs toitumine

Topelt ei pidanud vist kärisema, seega kaks postitust korraga peaks alguse kohta päris hästi olema.
Mu blogi header'is on äratoodud sõna 'söömishäired'. Ma ei tea tegelikult kas minu ''probleemi'' saab sinna alla liigitada või mitte, aga kuidagi muudmoodi ma seda ka kirjeldada ei oska.
Nimelt mulle ei meeldi süüa. Ärge saage valesti aru... söök on oivaline ja toidud mulle meeldivad. Õigem oleks vist öelda, et mulle ei meeldi toituda, vaid mulle meeldib süüa. Damn it. Mu peas tundus see kõik palju lihtsam ja loogilisem, aga nüüd kui ma seda siia kirja üritan panna on kõik pudru ja kapsad. Ühesõnaga. Mul ei oleks midagi selle vastu, kui ma saaksin oma elupäevade lõpuni süüa igast head ja paremat sisse. Mitte õgida ja ma ei pea silmas ka ilmtingimata mõttetuid rämpstoite - see võib täiesti tervisklik toit ka olla. Mis mulle ei meeldi on see, kui mul on kõht tühi ja ma PEAN sööma. Ehk siis ma pean toituma. Ma olen tegelikult alati selline teisitimõtleja olnud ja võib-olla tuleneb see sellest, aga see tunne, et miski sunnib mind midagi tegema, ei meeldi mulle karvavõrdki. Kuigi Alar Ojastu ütles kunagi ühel koolitusel, et inimene peab siin elus tegema vaid kolme asja: ta peab sündima, elama ja surema. Ja kui keegi üritas talle selgeks teha, et inimene peab ka hingama ja sööma, siis tuli vastuseks ainult üks suur EI. Sest inimene ei pea tegelikult neid tegema. Ta lihtsalt sureb ära siis. Aga ometi on ta täitnud neid kolme seadust. Ta on sündinud, ta on elanud (kuigi väga lühikest aega) ja ta on pidanud surema. Seega jah - ma ei PEA ju toituma, aga no jumala eest - elada ju tahaks veel.
Te ei kujuta ette ka kui imelik mu mõttemaailm olla võib. See, et mulle sundsöömine ei meeldi, on juba üks vana teema, aga uskuge või mitte, siis ma olen sellest täpselt ühele inimesele rääkinud, ja see juhtus ka alles ca kuu aega tagasi. Ja nüüd ma olen siin ja blogin sellest. Ega ma oma vana blogi alla seda küll kirjutanud ei oleks, aga siia on kuidagi natukene kindlam kirjutada.
  Pikkade aastate jooksul olen ma igasuguseid asju oma peakeses välja mõelnud, et ennast sellest ''koormast'' päästa. Näiteks oleks minu arust jumala okei, kui inimesed saaksid oma toidu kätte mingist tuubist, mis su maoga ühendatud on. Tegelikult sellised asjad on vist olemas ka. Kunagi telekast nägin, kus mingil lapsel taoline asi oli, aga tal oli see mingi jubeda haigusega näidustatud. Ja see olukord nägi selline nukker välja. Minu mõttemaailmas ei ole see üldse selline nukker. See on just tore. Ühesõnaga kui sealt tuubist tuleks täisväärtuslik toit, mis hoiaks su kõhu kogu aeg normaalselt täis, siis saaks minu arvates palju rohkem muude asjadega tegeleda. Sest ma ei tea kuidas teiega on, aga ma ei viitsi päevast päeva pliidi taga orjata. Isegi kui ma iseenda jaoks ''orjan''. Ja jällegi. Tegelikult mulle ju meeldib süüa teha ja süüa teen ma hästi. Teen just selliseid erilisi toite. Aga siis tuleb kätte jälle üks ilus päev, kus ma olen kas tööst või jumal teab millest mega väsinud, ja ma lihtsalt ei jaksa süüa teha. Kuid kõht on ju ikkagi tühi. Ja siis ma mõtlen, et mida teha ja kuidas teha ja mida saaks väga kiiresti ning mis täidaks kiirelt kõhtu. Neid küsimusi ma vihkangi. Kui mul on kõht tühi ja ma PEAN sööma midagi. See on kuidagi... nõme minu jaoks.
  Arvatavasti kogu see mõtlemine või söömishäire ongi minu ülekaalu põhjuseks. See on üpris loogiline tegelikult. Sest kuna ma seostan söömist halvaga ja minu jaoks on sellel halb energia, siis see mõjub ka mulle halvasti, ehk siis minu keha võtab toitu kui vaenlast.
Note to self: räägi kellegi asjalikumaga sellest probleemist!

Ja tule taevas appi, aga... mul on kõht tühi praegu!

Comments

Popular posts from this blog

What u doing tonight? ehk... seksijuttu.

Kust küll leida omale mees... Päris tõsiselt. Veits hakkab nagu kopa ette viskama. Tegelikult enne oli isegi okei, aga siis juhtus see, kus ma reunite 'isin oma endise fuckbuddy 'ga, mis mitte ei rahuldanud minu pikaajaliselt saamata vajadusi, vaid pigem ajas hamba verele. Kahjuks elab ta aga hooopis teises linnas, seega mitte mingi valemiga ei saaks me väga tihti kokku saada (loe: iga päev). Ja siis tuleb mängu loomulikult muidugi ka see, et kas fuckbuddy 'd saavad igapäevaselt kokku saada, ilma, et sellest mingi muu suhtevorm välja ei kukuks. Don't get me wrong . Suhe on just see, mida ma ju tahangi, aga temaga on lihtsalt... natuke teised lood. Ehk siis meil on nagu täie tõsidusega no strings attached. Ta ei ole minu jaoks võimalus ja mul puuduvad igasugused romantilised tunded tema vastu, välja arvatud meie erakordne klapp, mis on lausa Seevaldi-laadi hulluks ajav. Tegelikult mul oleks küll üks kutt (vähemalt) kohe varnast võtta, et omale uus fuckbuddy tekitada,

Sul linnas alla soti sees? Mingi imelik oled vä?

Ma olen kodus. Ja ma pole tahtnud ELUSEES rohkem kodus olla kui praegu. Sõbranna kutsus mind eelmine nädal kiirendusele. Mõtlesin ja mõtlesin, aga lõpuks siiski ei läinud. Juba sellepärast, et eelmine nädal kuulasin ma Youtube'ist '' How to save a life 'i'' ja kui ma neid kommentaare lugesin, siis oli see vaatepilt päris kurb. Üks kutt kirjutas, kuidas ta parim sõber kukkus lihtsalt kooli spordiväljakul tema kõrval kokku ja suri seal samas ta käte vahel ära. Viimane laul, mille see surnud poiss omale telefoni tõmbas oli just see laul. Nad otsustasid seda lasta tema matustel ja mitmed ta sõbrad lasid endale hiljem tema mälestuseks tätoveerida lause ''How to save a life'' . Ja seal ma olin... minu viimane allatõmmatud lugu telefonis on täpselt samamoodi see sama lugu. Seega ma ütlesin, et mõni teine kord. Täna kutsus ta mind siis uuesti kaasa... ja ma läksin. Juba esimese paarisaja meetri jooksul, kui ma nende autos olin, hakkasin ma oma otsuses s

That, my ladies and gentlemen, is the prime reason I don't do internet dating - people are weird as fuck.

Tegin omale kunagi Flirticusse konto. No tegelikult tegin Tinderisse ka, aga selle panin ükskord kinni ja see jäi ka kinni. Flirticu konto sulgesin ka mingiks ajaks, aga siis tegin uuesti lahti - God knows . Kuigi ma seda siiski ei kasuta enam - telefonis seisab kusagil selle app , mida ma lahti ei tee. Las ta siis olla. Flirticul on see süsteem, et kui sa saidil tihti käid, siis näidatakse sind meestele rohkem (mõnele naisele ka võib-olla... jumal seda teab!). No ja kui ma seal üldse ei käi, siis mõne aja pärast hääbuvad kirjad üha enam, mil üks hetk ei tule enam ühtegi sõnumit. Vahel aga juhtub nii olevat, et lampi mingi vend kirjutab mulle, teen siis app 'i lahti ja peale seda tuleb laviinides kirju, sest kõik kosilased arvavad, et just nüüd on see õige aeg oma armastust või siis seksisoovi mulle avaldada. Täna kirjutas mulle üks tore noormees ühe laheda kirja, mis tärgatas minus koheselt tunde, et algus tõotab head. Kiri oli umbes-täpselt selline: ''Tahaks sinust ro