Skip to main content

Nihilist, Nihilist. Who the eff is Nihilist?

Mis õudne asi see Nihilist on? Või peaks ma küsima, kes nad on? Alatasa ilmmub mu Facebook'i feed'i mingeid kohutavaid postitusi just nimelt sellelt lehelt. Õudne. Lihtsalt kohutav. Mul läheb süda pahaks nende sõnavõttude üle. Ma saan aru, et kõik see, et noored inimesed pidutsevad nagu 30aastased meremehed, pole normaalne, aga miks paneb see neid inimesi nii kohutaval kombel ropendama? Mulle jätavad need ''lugupeetud'' autorid seal hullema mulje, kui need 'lohakad', kes nende sule ette koguaeg jäävad. Jätab mulje, nagu poleks neil täisväärtuslikest asjadest kirjutada või nad polegi näinud muud elu.
Autor väidab, et tal on kõik normaalsed sõbrad ja ta on ise ka korralik. Raske uskuda, sest kuna ma ise selle lohakamaailmaga niivõrd kokku ei puutu, siis ei koti mind ka see - mitte üks gramm. Jah, loomulikult me võime sellest probleemist kõik kirjandeid või esseesid kirjutada ja muidu sõna võtta - ka mina. Aga see, et need ''kirjameistrid'' sellest nii tulihingeliselt kirjutavad, näitab täpselt ära, et ju siis see maailm Neile nii võõras ei ole, kui nad seda väidavad.
Lugesin kommentaare... vaatepilt oli õudu tekitav. Mina ropendan ja vannun ka. Päris üksjagu kohe, aga see, et mõned inimesed kirjutavad regulaarselt internetiavarustesse selliseid tekste, on lihtsalt jube. Ja isegi mina kasutan oma postitustes vahel krõbedaid sõnu, aga asi peab siiski mõistuse piires käima, eks ole!?. Ma võiksin samamoodi praegu selle postituse kirjutada.
Tähendab no putsi küll, need kirjaoskamatud lohhid, kes sinna FUCKING Nihilisti postitama on võetud, võiksid oma rumalasse ajunatukesse sisse toppida ka selle arusaama, et NAD EI OLE NORMAALSED. Kas neil vittu küll on siis nii väike IQ, et neile ei jõua kohale, et selline eluviis ei ole okei? Kuidas te fucking putsi vittu nii elada endaga saate? 
Ma arvan, et see ei oleks minust kuigi tore ja ilus, kui ma mingi taolise jutu endast kusagile maha jätaksin. Terve maailm on neid nö lohakaid täis, mis on minu arust nii debiilne väljend, et kuku pikali. Lohakas on see, kellel on näiteks tuba sassis või kirjutab jõhkrate grammatika- ja kirjavigadega - oot! Siis peaks ju need kurikuulsad Nihilisti autorid ka kõik üksteise järgi lohakad olema? Hah. Milline iroonia.Tundub, et vanasõna peab paika, mis ütleb, et näidates kellegi peale näpuga, näitavad ülejäänud sõrmed enda peale tagasi. Ja jumal olgu tunnistajaks, et ka mina ei kirjuta, nagu oleksin ma mingi grammatikajumal, aga vähemalt ma üritan ja vähemalt ma tunnistan seda, et alati ei kukugi perfektselt välja. Shit happens.
Igatahes... ühe järjekordse lohakapostituse all oli üks sarikommenteerija, kes väitis end olevat ka ühe Nihilisti autoritena, ja kes kirjutas selliseid tekste, et mul pidi äsjasöödud pasta tagurpidikäik sees välja tulema. Ja johhaidii... kuradi hea pasta oli. Kahju kohe kui sellise sita peale selle välja oksendaks. Lugesin ja imestasin. Lugesin veel ja imestasin veel rohkem. Mingis kommentaaris tuli välja, et too tähelepanuvajadussündroomi all kannatav kommenteerija oli veel tagatipuks ka naine(???). Kuigi teksti sisu, stiili ja kirjavigade järgi otsustades oli küll tegu mingi tüdrukukesega, mis teeb asjaolu ainult veel hirmsamaks. Kerisin lehe algusesse tagasi, lugesin ta kommentaare uuesti ja imestasin veel natuke aega. Mida mu silmad peavad nägema??? Kas me sellist Eestis tahtsimegi?
Ja ma ei saa aru, miks terve Facebook nende postitustest nii pöördesse läheb nagu kass palderjani peale? Miks inimesi nii hullult kotib kellegi voodikombed või peokombed või miks teile meeldib sellise stiiliga jutte lugeda. Ja need inimesed arvavad, et nad võivad kõiki maha teha ja kõiki mõnitada, kes neile ei sobi? What are you... twelve? Viimati kohtasin ma sellist ellusuhtumist põhikoolis. Kui inimesed lähevad tööle ja kasvavad muidu suureks, siis üldjuhul juhtub olema ikka nii, et keegi neile vahepeal kamaluga mõistust ka tee peale kaasa annab. Tavaliselt on täiskasvanud - ja panite tähele, et ma ütlesin 'täiskasvanud' mitte 'täisealised', sest need on kaks täiesti erinevat mõistet - inimesed ikkagi tolerantsed ja noh... ajavad oma asja, mitte ei käi ringi ja ei situ teiste inimeste hinge, et neil elu põrguks teha, sest hoidku jumal, kui kogu maailm nende ümber ei keerle. Pigem jääb mulje, et need autorid olid parasjagu ise mälus peaga Hollywood'is mehi sebimas, kui teistele samal ajal kahe kõrva vahele tarkust jagati. Aga noh... ma loodan, et vähemalt oli hea pidu. Sest -  who am I to judge!?
Kogu see teema tekitab küsimuse - kuidas saada Nihilisti kaasautoriks? Kas neid kutseid jagatakse kusagil peol? Või peaksin ma saatma testpostituse, mille iga viies sõna on 'munn', 'vitt', 'türa', 'fuck' või kõige olulisemalt - 'lohakas'? Või võetakse sinna äkki tõesti normaalseid inimesi kirjutama ja kui postitus toimetajale läheb, siis pannakse pisteliselt juhuvalikuliselt roppusi sisse, et noh... facebookijüngrid ikka pöördesse läheksid ja jagama hakkaksid?

Tänan tähelepanu eest!
Aitäh kuulamast!
TÜRA küll!!!

:)

Comments

  1. Heh.

    Naljakas kuidas ma kord mõtlesin omaette, et kindlasti on paar inimest kellele see nihilist nagu ora perses ette jääb. Ja siis, et nad ropendavad? Kõigil on vabadus väljendada end täpselt nii nagu ta soovib. Igal idioodil on ka õigus neid kirjutisi tõlgendada täpselt nii nagu ta seda soovib. Isiklikult lugesin ka seal paar postitust läbi, pole enam ammu sirvinud. Sina kui väidetavalt erudeeritud inimene peaks ju ammu teadma, et raamatut ei hinnata kaane järgi:" Lohakas on see kes kirjutab vigaselt." Samamoodi nagu sa ei pane kala puu otsa ronima nagu ahv - ei pane sa inimest veatult kirjutama kes pole seda konkreetselt õppinud, k.a. mina. :( Ja kes oled sa preili perfect, et tuled kedagi hukka mõistma mingi kirjutise kujul. Tolerantsust Sulle harju keskmine ninatark, putsi küll! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Väga hea kommentaar! 5+ :D
      Aga... ma ei ole üldse mingi preili perfect ja ma ei mõista neid ka otseselt hukka. Või noh.... ma mõistan seda hukka, et nad kõiki niimoodi hukka mõistavad.
      Kusjuures mind ei häirigi nii palju see, et nad ropendavad nii palju, vaid pigem see, et poolel Facebook'il on nende sõimupostituste järgi nagu koertel keel suust väljas ja ila tilgub. Vähemalt selline mulje jääb. A'la ''keegi julges ropendades teise inimese avalikult mutta tallata, järelikult on ülilahe - kõik like'ima ja jagama''. Või siis olen ma lihtsalt selliste inimestega kokku puutunud, kellele sellised kirjutised ülimalt peale lähevad.

      Ahsoo... ja tegelikult ma pole nii erudeeritud midagi. Enda arust pole väitnud ka seda väga.

      Ja kui nüüd aus olla, siis jah... Nihilistis leidub ka toredaid ja asjalikke postitusi, aga need avastasin ma alles täna, sest veidral kombel keegi neid ei jaga sotsiaalmeedias.

      :)

      Delete
  2. Erudeeritud on järeldatud grammatikavigade perfektsuse taotlemisest ja su kirjastiilist.

    Sotsiaalmeediat juhivad keskmise intellektiga paavianid ja looma kuningriigi haldajad. Laim ja sõnasõda on üks effektiivsemaid PR stunt'e. Idioodid ja imelik on ka üks suurim ligitõmbaja. Isiklikult Kenderile 5+, et ta sellise kavala koha tegi - teenib klikke ja "kohvisi", levitab oma sõna jms. Samas ta mulle ei meeldi millegipärast.

    Mina ei vaeva kellelegi seda kohta mainima või diskussiooni avama selle üle argielus, sest kardan, et nad tõlgendavad just nimelt seda kohta valesti ja järgmine moment tulevad mind tervitades peesse saatma igasuguste muude toredate parasiit sidesõnadega. Endale meeldib ka veel muide ropendada ja teen seda seltskonnas kus liiga mugavalt tunnen ikka nii, et Eesti räpparid jäävad alla.

    Aga jõudu ja välkuvaid sõrmi sulle blogipidamisel. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

What u doing tonight? ehk... seksijuttu.

Kust küll leida omale mees... Päris tõsiselt. Veits hakkab nagu kopa ette viskama. Tegelikult enne oli isegi okei, aga siis juhtus see, kus ma reunite 'isin oma endise fuckbuddy 'ga, mis mitte ei rahuldanud minu pikaajaliselt saamata vajadusi, vaid pigem ajas hamba verele. Kahjuks elab ta aga hooopis teises linnas, seega mitte mingi valemiga ei saaks me väga tihti kokku saada (loe: iga päev). Ja siis tuleb mängu loomulikult muidugi ka see, et kas fuckbuddy 'd saavad igapäevaselt kokku saada, ilma, et sellest mingi muu suhtevorm välja ei kukuks. Don't get me wrong . Suhe on just see, mida ma ju tahangi, aga temaga on lihtsalt... natuke teised lood. Ehk siis meil on nagu täie tõsidusega no strings attached. Ta ei ole minu jaoks võimalus ja mul puuduvad igasugused romantilised tunded tema vastu, välja arvatud meie erakordne klapp, mis on lausa Seevaldi-laadi hulluks ajav. Tegelikult mul oleks küll üks kutt (vähemalt) kohe varnast võtta, et omale uus fuckbuddy tekitada,

Sul linnas alla soti sees? Mingi imelik oled vä?

Ma olen kodus. Ja ma pole tahtnud ELUSEES rohkem kodus olla kui praegu. Sõbranna kutsus mind eelmine nädal kiirendusele. Mõtlesin ja mõtlesin, aga lõpuks siiski ei läinud. Juba sellepärast, et eelmine nädal kuulasin ma Youtube'ist '' How to save a life 'i'' ja kui ma neid kommentaare lugesin, siis oli see vaatepilt päris kurb. Üks kutt kirjutas, kuidas ta parim sõber kukkus lihtsalt kooli spordiväljakul tema kõrval kokku ja suri seal samas ta käte vahel ära. Viimane laul, mille see surnud poiss omale telefoni tõmbas oli just see laul. Nad otsustasid seda lasta tema matustel ja mitmed ta sõbrad lasid endale hiljem tema mälestuseks tätoveerida lause ''How to save a life'' . Ja seal ma olin... minu viimane allatõmmatud lugu telefonis on täpselt samamoodi see sama lugu. Seega ma ütlesin, et mõni teine kord. Täna kutsus ta mind siis uuesti kaasa... ja ma läksin. Juba esimese paarisaja meetri jooksul, kui ma nende autos olin, hakkasin ma oma otsuses s

That, my ladies and gentlemen, is the prime reason I don't do internet dating - people are weird as fuck.

Tegin omale kunagi Flirticusse konto. No tegelikult tegin Tinderisse ka, aga selle panin ükskord kinni ja see jäi ka kinni. Flirticu konto sulgesin ka mingiks ajaks, aga siis tegin uuesti lahti - God knows . Kuigi ma seda siiski ei kasuta enam - telefonis seisab kusagil selle app , mida ma lahti ei tee. Las ta siis olla. Flirticul on see süsteem, et kui sa saidil tihti käid, siis näidatakse sind meestele rohkem (mõnele naisele ka võib-olla... jumal seda teab!). No ja kui ma seal üldse ei käi, siis mõne aja pärast hääbuvad kirjad üha enam, mil üks hetk ei tule enam ühtegi sõnumit. Vahel aga juhtub nii olevat, et lampi mingi vend kirjutab mulle, teen siis app 'i lahti ja peale seda tuleb laviinides kirju, sest kõik kosilased arvavad, et just nüüd on see õige aeg oma armastust või siis seksisoovi mulle avaldada. Täna kirjutas mulle üks tore noormees ühe laheda kirja, mis tärgatas minus koheselt tunde, et algus tõotab head. Kiri oli umbes-täpselt selline: ''Tahaks sinust ro