Skip to main content

I'm all about second chances in life.

  Kui ma väiksena, nii umbes algkooliealisena mööda ilma ringi kapsates mõnda ratastoolis inimest nägin, siis tahtsin ma talle päris ausalt oma jalad anda. Miks? Sest minul oleks olnud ilma jalgadeta lihtsam elada, sest see oleks olnud minu kalkuleeritud otsuste tagajärg. Iseasi kui kalkuleerivalt üks seitsmeaastane laps mõelda võib, aga see selleks. Peale igasuguste jäsemete loovutamise oli mul tol ajal ka kindel plaan avada kodututele varjupaik. Ma mõtlesin selle projekti peale nii palju, et ma joonestasin isegi majaplaane tubade ja kõigega. Alustades sellest, kus peaks asuma köögilauad ja lõpetades lillepotiga. Välisukse kohal pidi kindlasti rippuma silt ''Teine võimalus'' või ''Second chance''. Ma ei suutnudki lõpuks ära otsustada, kas see peaks olema inglis- või eestikeelne. Now that's a tough one! Põnev asi oli veel see, et mul oli väljamõeldud ka plaan, kuidas seda asja elus hoida. Nö isemajandussüsteem. Ma olin vist natuke... teistsugune laps kui teised. Oh well..
  Inimesed teevad vigu. Kogu aeg. See on meie loomuses ja nagu öeldakse, siis - inimlik. Mu üks sõbranna vastas mu nõuküsimise peale paar minutit tagasi väga lihtsalt: ''Mina ei annaks teist võimalust''. Ma mõistan, miks ta nii arvab, ja ma olen ka ise selle variandi peale mõelnud, aga... see tekitab minus väikese huvide konflikti. Ma olen väga suur ''teise võimaluse'' pooldaja. Kas ma poleks siis mitte silmakirjalik? Samas ei saa ka alati kõigele ja kõikidele uut katset anda. Näiteks kui inimene ikka külma südamega lennukitäie inimesi surnuks lennutab, siis on see ikka vähe tõsisem asi, eks ole!? Aga kui su süda kildudeks tehakse, siis see on ka väga valus. Kas neid kahte asja saab üldse võrrelda? Samas... surm on mõneti isegi kergem, sest kui inimene lihtsalt teadlikult teeb sulle haiget, siis see on tegelikult palju hullem. Vähemalt minu arust on. Üldse on parima sõbra kaotus üks hullemaid asju. Tõiseselt ka. Ütleme, et teil on parim sõber ja samal ajal ka naine/mees. Kui te peaksite oma kaaslasest lahku minema, siis... esimene inimene, kelle poole pöörduda, on teie parim sõber. Kui keegi teeb teile liiga, siis te räägite sellest oma parimale sõbrale. Kui ma nutsin kodus hüsteeriliselt, sest ma arvasin, et keegi ei taha mind, sest ma pole piisavalt ilus ja olen paks (sest noh... üks meessoostisik tõesti ütles seda), siis ma HELISTASIN OMA PARIMALE SÕBRALE. Ükskõik, mis elus head või halba ei juhtu, siis parim sõber on esimene inimene, kellele sellest rääkida. Ja siis juhtub midagi sellist, millele mõelda ei taha... ma saan meeltult haiget, aga ma ei saa oma sõbrale helistada ja sellest rääkida, et kergem hakkaks, sest - tema tegi mulle haiget. See on see hetk, mil ma tundsin end maailmas täiesti üksi. Nagu minult oleks keset ookeani ulpides päästerõngas ära võetud. Sest tema oligi mu päästerõngas.
  See valiku tegemine on kõige raskem osa. Kas ma tõesti ei saa temaga isegi mitte kokku ja ei räägi asju sirgeks? Kas ta tõesti kahetseb oma tehtut ja saab aru, mis ta valesti tegi või tunneb ta minust lihtsalt puudust ja on seetõttu nõus süü enda peale võtma? Äkki ma annan talle andeks, me lepime ära ja kõik läheb vanaviisi edasi. Ta võtaks mind endiselt iseenesestmõistetavalt ja ei oleks mulle täisväärtuslik sõber. Mis siis saab? See oleks veel valusam kui esimene kord. Haha... that's what she said. Igatahes. Kui ma temaga juba kokku saan, siis ma ju annan talle andeks. Ma tean ennast. Ta oli mulle nii kallis ja sellised tunded ei kao nii lihstalt ära. Ma võin ju praegu pettunud olla, aga kui ta tõeliselt vabandust paluks, siis ma langen talle sama kiirelt kaela kui Viru Hotelli linnukesed rikkale sommile.
  Ja üldsegi olen ma alati arvamusel, et inimesed peaksid olema vigade suhtes tolerantsemad. Näiteks ei meeldi mulle kunagi minna tüliga kellegagi lahku. Ma mõtlen siis seda, et näiteks lähed mehega raksu ja siis kõnnid vihasena minema. Minu arust tuleb alati asjad enne selgeks rääkida, kui veel tol hetkel koos ollakse. Ma nägin kunagi jube väiksena mingit Politseikroonika osa telekast, kus üks eesti mees rääkis pisarsilmil, et nad olid naisega just tülli läinud, seejärel läks naine poodi ja sai autoõnnetuses surma. Räigelt sõimasid üksteist, naine põrutas uksest välja ja mees karjus järele ''ÄRA SIIS PIIMA JÄLLE UNUSTA''. Ja see pilk tema silmis oli kõik, mis mulle vaja. See pilk, et see oligi viimane asi, mida ta oma naisele, keda ta armastas, ütles. Sellest alates peale olen ma alati üritanud inimestega igasugused erimeelsused kohe lahendada, sest elusees ei tea, millal on viimane kord, kui ma seda inimest näen. Ja ma olen alati üritanud ka viimasel hetkel midagi ilusat ütelda, et mina ei peaks elama selliste kahetsustega nagu see mees seal telekas. Alati ei tule hästi välja, sest mõned mehed puksivad sellele kõigi oma nelja sõraga vastu, sest kui tüli on, siis tähendab, see seda, et mees lahkub. Noh... osad arvavad nii. Ei üldista! Ja kui taaskord sõbra juurde tagasi tulla siis, kas ma ei peaks talle andeks andma? Samas kui ma annan, siis ma mõneti tunnen juba sellest andeksandmise pärast sellist tuhvlialuse tunnet. Nagu ta võiks saada ei tea millega hakkama, aga ma annan talle alati andeks ja lähen alati ta juurde tagasi.

Kuidas ära leppida sõbraga nii, et ta ei loeks sellest mingeid valesid asju jälle välja? Kas üldse anda andeks? Kas mu andeksandmine ei teeks mitte olukorda hullemaks?

EDIT:
Kui ma selle loo just minut aega tagasi avalikustasin ja oma blogi lahti võtsin, siis laiutas mu päeva tsitaadi koha peal just see:

Quote of the Day
‘‘ If you love somebody, let them go,
for if they return, 
they were always yours. 
And if they don't, they never were.’’
Is that a sign? I mean... let him go - check, returning part - check. And for what it's worth it definitely looks like a freaking sign. 

Comments

  1. Keegi ei saa Sulle öelda mis otsuse sa vastu võtma peaksid. Võta aeg maha ja siis kui su mõistus ei ole pilvinenud erinevatest emotsioonidest - siis otsi sellele küsimusele vastus endast. Aga et see olgu siis ratsionaalne! Vähemalt eksimuse korral tulevikus saad vaadata tagasi ja öelda lihtsalt - i was wrong ja eluga edasi minna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega ei saa jah öelda keegi ette, aga no vahel ju on selline tunne, et ise otsustada on raskem :). Ma ei tea kui ratsionaalne see otsus tuli või ei, aga ma kirjutasin talle eile - sest ma kardsin, et kui kokku saan, siis annan nagunii andeks või lõppkokkuvõtteks ajan veel kõik enda kaela :D ja palun ise hoopis vabandust. Ja noh... ega sealt midagi ilusat ei tulnud. Küsisin konkreetselt, et kas palub vabandust, kuna saab aru, et tegi valesti või sellepärast, et ta igatseb mind. Vastas, et sai aru, et ta (kasutame siis tema sõnu jälle) munn oli. Küsisin veel täpsustuseks üle, et kas sai aru, et ta võttis mind iseenesestmõistetavalt või vähemalt saab aru, miks mulle selline ärakasutatud tunne jäi, aga sealt enam vastust ei tulnud... siiamaani pole vastanud :). Kuigi eile ma olin üpris emotsionaalne ja tundsin, et kui mu parim sõbergi minust ei hooli, kes siis... ja igasugused purskaevud läksid lahti ja tekkis lausa selline lootusetuse tunne. Siis täna on juba parem olla ja hakkasin ennist isegi omaette naerma, et nali naljaks, aga umbes kaks kuud tagasi ma mõtlesin meie sõprusele ja tundsin, et mul pole kunagi paremat sõpra olnud kui tema, ja nüüd... nüüd mõtlen ma, et mul pole kunagi halvemat olnud kui tema. Sest olgugi, et inimesed teevad vahel üksteisele haiget. Ja vahel ei saa me ka alati aru, et miks on meie käitumine vale olnud, aga alati peaks mõistma ja suutma mõista, et teisele inimesele võis see haiget teha. Olgugi, et ise seda läbinisti ei mõista. Inimesed on kõik erinevad.. Ei saa nii võtta, et kõik ümbritsevad inimesed peavad ühe inimese iseloomust lähtuma.
      Lõppkokkuvõtteks oligi siis nii, nagu ma algusest peale kahtlustasingi, kui ta mulle vabandamiseks helistas. Tahtis kangesti vabandust paluda, aga tegelikult ei tahtnud ka. Ju siis tuli härral mõni hetkeline igatsushoog peale... ikka juhtub. Been there, done that - ehk siis drunk texting eksidele :D.

      (Ja kurat võtaks, aga ma suudan isegi enda anonüümses blogis oma kurbust naeru taha peita :D)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

What u doing tonight? ehk... seksijuttu.

Kust küll leida omale mees... Päris tõsiselt. Veits hakkab nagu kopa ette viskama. Tegelikult enne oli isegi okei, aga siis juhtus see, kus ma reunite 'isin oma endise fuckbuddy 'ga, mis mitte ei rahuldanud minu pikaajaliselt saamata vajadusi, vaid pigem ajas hamba verele. Kahjuks elab ta aga hooopis teises linnas, seega mitte mingi valemiga ei saaks me väga tihti kokku saada (loe: iga päev). Ja siis tuleb mängu loomulikult muidugi ka see, et kas fuckbuddy 'd saavad igapäevaselt kokku saada, ilma, et sellest mingi muu suhtevorm välja ei kukuks. Don't get me wrong . Suhe on just see, mida ma ju tahangi, aga temaga on lihtsalt... natuke teised lood. Ehk siis meil on nagu täie tõsidusega no strings attached. Ta ei ole minu jaoks võimalus ja mul puuduvad igasugused romantilised tunded tema vastu, välja arvatud meie erakordne klapp, mis on lausa Seevaldi-laadi hulluks ajav. Tegelikult mul oleks küll üks kutt (vähemalt) kohe varnast võtta, et omale uus fuckbuddy tekitada,

Sul linnas alla soti sees? Mingi imelik oled vä?

Ma olen kodus. Ja ma pole tahtnud ELUSEES rohkem kodus olla kui praegu. Sõbranna kutsus mind eelmine nädal kiirendusele. Mõtlesin ja mõtlesin, aga lõpuks siiski ei läinud. Juba sellepärast, et eelmine nädal kuulasin ma Youtube'ist '' How to save a life 'i'' ja kui ma neid kommentaare lugesin, siis oli see vaatepilt päris kurb. Üks kutt kirjutas, kuidas ta parim sõber kukkus lihtsalt kooli spordiväljakul tema kõrval kokku ja suri seal samas ta käte vahel ära. Viimane laul, mille see surnud poiss omale telefoni tõmbas oli just see laul. Nad otsustasid seda lasta tema matustel ja mitmed ta sõbrad lasid endale hiljem tema mälestuseks tätoveerida lause ''How to save a life'' . Ja seal ma olin... minu viimane allatõmmatud lugu telefonis on täpselt samamoodi see sama lugu. Seega ma ütlesin, et mõni teine kord. Täna kutsus ta mind siis uuesti kaasa... ja ma läksin. Juba esimese paarisaja meetri jooksul, kui ma nende autos olin, hakkasin ma oma otsuses s

That, my ladies and gentlemen, is the prime reason I don't do internet dating - people are weird as fuck.

Tegin omale kunagi Flirticusse konto. No tegelikult tegin Tinderisse ka, aga selle panin ükskord kinni ja see jäi ka kinni. Flirticu konto sulgesin ka mingiks ajaks, aga siis tegin uuesti lahti - God knows . Kuigi ma seda siiski ei kasuta enam - telefonis seisab kusagil selle app , mida ma lahti ei tee. Las ta siis olla. Flirticul on see süsteem, et kui sa saidil tihti käid, siis näidatakse sind meestele rohkem (mõnele naisele ka võib-olla... jumal seda teab!). No ja kui ma seal üldse ei käi, siis mõne aja pärast hääbuvad kirjad üha enam, mil üks hetk ei tule enam ühtegi sõnumit. Vahel aga juhtub nii olevat, et lampi mingi vend kirjutab mulle, teen siis app 'i lahti ja peale seda tuleb laviinides kirju, sest kõik kosilased arvavad, et just nüüd on see õige aeg oma armastust või siis seksisoovi mulle avaldada. Täna kirjutas mulle üks tore noormees ühe laheda kirja, mis tärgatas minus koheselt tunde, et algus tõotab head. Kiri oli umbes-täpselt selline: ''Tahaks sinust ro