Skip to main content

ETTEVAATUST!!! Eriti magus postitus: moosipall, kaneelirull, suhkrukringel, Panna Cotta!

Mul on kodus üks eriti armas numpsik, kellest ma ei üle ega ümber ei saa. Ta on üks kassipreili, kellel on maailma kõige suurem süda. Päris tõsiselt! Ma olen alati endale tahtnud täpselt sellist kassi. Ta on viisakas, kuulekas ja ta armastab sind iga viimasegi karvatutikesega. Kas te olete kunagi tundnud seda ääretud armastust ühe elusolendi vastu, et tahaks ta pooleks pigistada? No seljuhul te teate Täpselt nagu ma end iga jumala hetk tunnen, kui teda vaatan. Praegu ta näiteks magab mu jalgade peal... ja ma isegi ei suuda teda vaadata. Mulle on mitmeid kordi öeldud, et mul on nii ilusad silmad, et mulle ei saa liiga kaua otsa vaadata. Kui ma varem sellest aru ei saanud, siis nüüd saan ma vägagi hästi. Ta on lihtsalt selline tupsubeebi, et paha hakkab. Ja noh... tal on küll ''normaalne'' nimi ka olemas, aga mina kutsun teda ikka oma heldimusnimedega. Valikus on näiteks: Tupsu, Tupsubeebikiisupai, Moosipallirull, Kaneelirullipall, PannaCottaampsuke, Suhkrukringel, Šokolaaditükike, Jäätisesorbettike ja nii edasi. You get the picture. Ja üldjuhul ei piisa tema hellitamiseks ühest nimest, vaid kasutusele tulevad enamvähem kõik üksteise otsa, et ikka täie rauaga mõista anda, et mu nunnumeeter on lakke taaskord augu teinud. Kusjuures selle lae auguga on natuke kurvad lood, sest nii umbes nädala aja pärast võib mul siin olukord väga... vihmaseks? minna. Mitte et ma mingi masterilmavana oleksin, aga ma pean oma Kiisurulli kahjuks ära andma. Ma ei tohi teda kahjuks enda juurde jätta ja sellepärast pean ma ta ära andma. Ärge muretsege. Tups läheb kenasti Pesaleidjasse ja mitte Hoiukodusse piinlema.
Ma päästsin ta mõni aeg tagasi ära... Nunnupail on kõrvad kole katki... tal oli kunagi kõrvapõletik, mis moonutas ta kõrvad ära. Ja karv ei ole tal ka just parim. Ja tal on üks hammas mädane. Aga minu jaoks on ta maailma kõige ilusam elusolend, mis eales sündinud on. Ma vaatan talle silmadesse ja ma lihtsalt sulan ära. Oeh...Ja siis ta ronib mulle sülle ja magab päevad läbi mu voodis ja pissib mu saabastesse.... OKEI see viimane juhtus tegelikult ainult ühe korra :D. Ja see juhtus täna. Ühe korra on ta mul palmipotti kah lasknud, aga üldjuhul ajab kenasti oma asjandused selleks ettenähtud kohta.
Tegelikult on lihtsalt tore, et kodus on keegi keda sa saad metsikus koguses kallistada ja musitada ja öelda talle, et ta on su kõige kallim. Noh jah.. praegu on meil kass ka selleks.
Täna just kirjutasin talle Pesaleidjasse tutvustust. Kusjuures enne oli nagu see äraandmismõte veel kuidagi vastuvõetav, aga seda jutukest kirjutades tükkis küll pisar vargsi silma. Kirjutasin ju just nii, et keegi armastaks teda ja hooliks temast ja tahaks temaga elulõpuni koos olla. Aga hetkel mõtleb Musirull ju, et meie olemegi need inimesed. Ja siis me anname ta ära ja ta pettub. Ta ei saa enam midagi aru. Äkki ta üldsegi muutub inimeste vastu kibestunuks. Äkki ta arvab, et ta ei kõlvanud meile. Mis siis saab? See oleks kohutav. See murraks mu südame, kui ta niimoodi tunneks.

Comments

Popular posts from this blog

What u doing tonight? ehk... seksijuttu.

Kust küll leida omale mees... Päris tõsiselt. Veits hakkab nagu kopa ette viskama. Tegelikult enne oli isegi okei, aga siis juhtus see, kus ma reunite 'isin oma endise fuckbuddy 'ga, mis mitte ei rahuldanud minu pikaajaliselt saamata vajadusi, vaid pigem ajas hamba verele. Kahjuks elab ta aga hooopis teises linnas, seega mitte mingi valemiga ei saaks me väga tihti kokku saada (loe: iga päev). Ja siis tuleb mängu loomulikult muidugi ka see, et kas fuckbuddy 'd saavad igapäevaselt kokku saada, ilma, et sellest mingi muu suhtevorm välja ei kukuks. Don't get me wrong . Suhe on just see, mida ma ju tahangi, aga temaga on lihtsalt... natuke teised lood. Ehk siis meil on nagu täie tõsidusega no strings attached. Ta ei ole minu jaoks võimalus ja mul puuduvad igasugused romantilised tunded tema vastu, välja arvatud meie erakordne klapp, mis on lausa Seevaldi-laadi hulluks ajav. Tegelikult mul oleks küll üks kutt (vähemalt) kohe varnast võtta, et omale uus fuckbuddy tekitada,

Sul linnas alla soti sees? Mingi imelik oled vä?

Ma olen kodus. Ja ma pole tahtnud ELUSEES rohkem kodus olla kui praegu. Sõbranna kutsus mind eelmine nädal kiirendusele. Mõtlesin ja mõtlesin, aga lõpuks siiski ei läinud. Juba sellepärast, et eelmine nädal kuulasin ma Youtube'ist '' How to save a life 'i'' ja kui ma neid kommentaare lugesin, siis oli see vaatepilt päris kurb. Üks kutt kirjutas, kuidas ta parim sõber kukkus lihtsalt kooli spordiväljakul tema kõrval kokku ja suri seal samas ta käte vahel ära. Viimane laul, mille see surnud poiss omale telefoni tõmbas oli just see laul. Nad otsustasid seda lasta tema matustel ja mitmed ta sõbrad lasid endale hiljem tema mälestuseks tätoveerida lause ''How to save a life'' . Ja seal ma olin... minu viimane allatõmmatud lugu telefonis on täpselt samamoodi see sama lugu. Seega ma ütlesin, et mõni teine kord. Täna kutsus ta mind siis uuesti kaasa... ja ma läksin. Juba esimese paarisaja meetri jooksul, kui ma nende autos olin, hakkasin ma oma otsuses s

That, my ladies and gentlemen, is the prime reason I don't do internet dating - people are weird as fuck.

Tegin omale kunagi Flirticusse konto. No tegelikult tegin Tinderisse ka, aga selle panin ükskord kinni ja see jäi ka kinni. Flirticu konto sulgesin ka mingiks ajaks, aga siis tegin uuesti lahti - God knows . Kuigi ma seda siiski ei kasuta enam - telefonis seisab kusagil selle app , mida ma lahti ei tee. Las ta siis olla. Flirticul on see süsteem, et kui sa saidil tihti käid, siis näidatakse sind meestele rohkem (mõnele naisele ka võib-olla... jumal seda teab!). No ja kui ma seal üldse ei käi, siis mõne aja pärast hääbuvad kirjad üha enam, mil üks hetk ei tule enam ühtegi sõnumit. Vahel aga juhtub nii olevat, et lampi mingi vend kirjutab mulle, teen siis app 'i lahti ja peale seda tuleb laviinides kirju, sest kõik kosilased arvavad, et just nüüd on see õige aeg oma armastust või siis seksisoovi mulle avaldada. Täna kirjutas mulle üks tore noormees ühe laheda kirja, mis tärgatas minus koheselt tunde, et algus tõotab head. Kiri oli umbes-täpselt selline: ''Tahaks sinust ro